röda naglar :P

hej alla goa och glada bloggare!
just nu har jag kollat på stina´s blogg, gud va fin hon blir på bild=) idag som sagt va de inte så mycket att göra på halloween rocken utan de va mer att flytta över högtalare, mickstativ och stäckare m.m. jag och sofia fick ta den som höll ihop allt, jag menar ifall va hade tappat den hade de inte blivit någon show!:P haha, men som tur gjorde vi inte de. nu sitter jag och förbereder mig inför morgon dagen som  blir lång...idag fick vi veta att vi skulle vara i skolan klockann 07:00 och ha genrep!! ingen sov morgon för sophie inte, haha. de är mycket jag ska göra innan imorn, eftersom vi ska ha genrep från klockan 15:00 till 21:00 imorn. jag ska måla naglarna som jag gör just nu, jag ska packa de som jag ska ha med mig imorn. och de är hårnålar,hårspray, kam, kläder, smink, skor, aa jag tror de va allt. aa vad händer ikväll för er då? jag hoppas verkligen ni får sov morgon och kan njuta av lugnet. =)
idag har vart en rolig dag med mycket humor. idag fick vi nämnligen veta på klassrådet att vi skulle till ungdomsmottagningen på torsadag, de va lite kul =)
aja nu ska jag fortsätta fixa mig sedan ska jag till stallet:P gossa med hästarna!!

många halloween kramar
sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0