...

hejjsan, ännu en gång de blev lite stressigt i förra inlägget eftersom jag skulle åka med kusinen och bada. hah, att lite vatten kan vara så roligt. just nu sitter hon och kollar på filmen "min vän charlotte". den verkar vara interessant eftersom hon har kollar på den 2 gånger innan, hah..men dom skka väl åka snart tror jag eftersom hon ska typ till dagis imorn. vad gör jag själv då? joo, jag sitter och väntar på att sofia ska ringa =)
de är mycket som ska göras nu tills imorgon eftersom vi ska ha genrep och allting ska vara klart tills imorn, och de fick vi reda på idag....aja allt löser sig. men jag hoppas sofia ringer snart så kan jag fråga henne en sak. jag hoppas inte ni har en lika stressig kväll som jag har haft eller har framför mig. vad ska ni göra resten av kvällen?
ja vad händer imorn då...? joo jag ska gå till skolan och ha kul med sofia, sen ska jag till stallet och gossa med hästarna och rida och vad händer sen? jag kanske ska gå till gården (fritids gården) med sofia.. vi får se ifall man orkar.
Nu har jag nog inte mycket mer att säga så jag ska nog avsluta de sista inlägget nu... ses imorn!!
glööm inte att de är fredag imorn?=)

många kramar

sophie/soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0