blev ingen promenad...

När jag hade stängt av datan så sa mamsen att de blir ingen promnad för de blir försent. Aja, då blir de väl att tillbringa kvällen med datan. Men nu hade jag tänkt att jag skulle berätta om dagen. det började med att jag vakna och jag fixa mig för att gå till skolan, när jag kommer till skolan så ska vi göra något slags kryss som inte gick så bra. sen när vi va klara så skulle vi gå på spinning på Tullinge Gym de ligger bredvid Tullinge Gymnasium, de va roligt faktiskt roligare än vad jag hade tänkt mig men himlans jobbigt. jag kanske ska släpa med sofia någon gång? :P
hah, nja får se. men ialla fall, då tänkte lilla klantiga sophie nu ska jag cykla snabbt utan att jag vet hur man bromsar!!??
dumma sophie för de skulle du aldirg gjort för när jjag väl skulle stanna så visste jag inte hur så jag tar bort fötterna från pedalen och sätter ner foten och gör illa mig!! de gick bra som va tur...
efter de hade man inte så mycket tid på suig så jag och sofia gick till centrum och åt pizza, när vi går till lektionen så får vi reda på att läraren är på kurs så vi får plugga med lite va vi vill eftersom alla va as hungriga. sedan kommer läraren och säger att vi får gå hem så som sagt så hade jag inga lektioner idag=)
jag lägger in nu gårdagens outfit och dagens outfit sedan lägger jag in nåra bilder på mig och sofia från igår...
kanske skriver sista inlägget snart vem vet
hare gött mina vänner!!

  jag o sofia i höstvädret 
gårdagens outfit
blått linne- jc
jeans-gina
skor-intersport
väska-thailand
kort svart tröja- gina
skin jacka- bik bok


Kommentarer
Postat av: fredde

Skolan är för slapp nuförtiden..



Detta inlägg var det bra längd på..



Fortsätt såhära;)

2008-10-07 @ 19:35:50
URL: http://f.blogg.se/
Postat av: Millan

Vilken rolig grej! Nu har jag något kul att läsa när jag är hemma på dagarna :)

2008-10-07 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0