50 minuter ♥

jag sprang på 50 min runt brantbrinks IP. den sträcka är 5.1 km och man ska även springa i en ko hage fett scary. jag klarade att springa med sofia ett tag men sen pallade jag inte och då gick och sprang jag i olika omgångar. jag skulle ju ha tagit bussen med sofia idag men men  de gick åt skogen så vi fick gå upp och även gå hem. Nu har jag kommit hem från UG, vi sjöng en låt som va typ 10 min , jag skrattade as mycket när den aldrig tog slut!!=)
men jag har även pluggat matte ni vet roten ur bla bla bla... ja ni kanske känner igen er, fick typ ringa halva släkten för att veta hur man räknade ut de utan miniräknare. Aja men nu är de löst och klart skööönt har nämnligen prov på fredag + att jag har musikprov och engelska läxförhör på alla 42 verb!! HJÄLP MIG!! musikprov är skit jobbigt för jag kan inte spela piano och dom tar ordningen genom klass listan och jag e först!! :O snälla jag skulle vilja vara sjuk imorn. Men men man får ta de som de är. Imorn fyller även min pappa år grattis!! då ska jag ta i från tårna nmär jag sjunger...skulle inte tro de först ska jag komma upp ur sängen. de blev inga bilder från brantan imorn men men, jag ser till att de kommer ut ett gäng imorn. just nu sitter jag och kollar på efterlyst, gör någon annan det? jag tycker de är jätte bra för då får man reda på vad som händer i världen.
JUSTE, jag har också blonderat mitt hår =) de blev snyggt tycker jag. älskar mitt hår sen jag rakpermanentade och färgade, så nu är mitt hår ok enligt mig. ja snart ska man väl sova eftersom hela släkten kommer imorn och de blir en lång dag i skolan imorn slutar 15:20 =(

Good night, ♥

sophie...

P.S
tack för en skit kul dag idag sofia, älskar dej!!!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Du ringde inte mig;)



Tips 1 - Ta tempen håll den mot en lampa en stund så vippps så hade du vist jätte hög feber;)..



Ses.. /Sysling!



OBS - Jag uppmanar inte till skolk ;)

2008-10-16 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0