HOLA MIS AMIGOS!

Hola mis amigos! så började min dag...ja juste med spanska. inte så kul var det ,men men de är alltid kul att träffa sina kompisar. sen var de engelska prov, de kändes bra, men de va ganska svårt.  sedan va de lunch idag blev de någon äckligt..de stank i hela skolan. så jag tog en toast i cafeterian. efter lunch hade vi vårt efterlängtade musik prov. de gick rätt så bra för att komma ihåg saker, för jag är en sådan person som får blackout på prov. efter det blev de ju svenska där jag läste boken möss och människor. har nästan läst ut den... och sen efter 1 timme och 10 min blev de no.

igår då hände inte så mycket förutom efter skolan så skulle jag hem och hämta pengar och busskort sen gjorde jag och sofia sällskap. sen gick vi runt i nåra butiker och sedan till donken. jag skulle ju gå på öppethus kl.18:00 och klockan var bara 16:00 så då åkte vi tillbaka. och sen satt jag i bibloteket i en timme och sedan åkte tillbaka till tumba och gick på öppet hus men nu ska pappa ha datan

puss!

Kommentarer
Postat av: alida

Hej hej allt bra med dig i dag ?

Kolla in min blogg och glöm inte att kommentera?

2008-11-27 @ 18:53:59
URL: http://aliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0