tråkig dag!

goood kväll mina vänner! ja idag var de ingen rolig dag. det börjar med att jag skulle upp jätte tidigt så jag var jätte trött sedan så fixade jag mig och fick shuss till skolan. jag vet de är en uppförsbacke men mamma skulle ändå ta bilen så då åkte jag med. när jag väl kommer till skolan så är de ingen i korridoren eftersom jag va där kanske en halvtimme innan, sedan kom linda och jag ville ha låten från hennes mobil men de gick inte så bra för hon har bara ir på sin mobil och de funka typ inte att skicka för de fanns ingen teckning, så de blev ingen ny låt i mobilen. sen började första lektionen och de var eget arbete i vår lilla grupp där vi är 5 st, jag vet nåra.. men men ! andra lektionen var självklart matte prov men de gjorde inte jag eftersom jag gör de i studion så jag ska göra de nästa vecka. sen begav jag mig till centrum för att möta sofia som hade vart hos tandläkaren sen var vi tvugna att gå tillbaka till skolan eftersom vi trodde att vi skulle ha spanska men de blev inställt för att läraren va sjuk, så i en timme spelade sofia piano och jag sjöng med! de va lite kul eftersom jag kunde dom flesta låtarna hon spelade =P efter vårt sångande och spelande begav vi oss till gympa lektionen där vi skulle köra handboll =( de är ju verkligen....inte min sport. ialla fall de va den tråkigste lektionen på länge. haha! allt kan inte vara roligt ibland=)
och sedan no medans sofia övade till lucia. på no:n hade vi inte så speciellt kul eftersom vi hade genomgång om alkoholer och massor med andra no saker. och sedan var tisdagen avklarad!

imorn har vi läs dag i skolan och de börjar med att vi ska bjuda min studio lärare på lunch och sedan ska vi ha läsdag. men jag har ju studion imorn och då blir de inte så mycket sånt för mig. så jag kommer typ missa uppsats grejen, så i studion blir de ett litet matte test! juste, imorn ska jag även på öppet hus i tumba och kika lite. och sen kommer ju pappa hem imorn. tänk vad en vecka kan gå fort! han ringde nyss och sa att han hade köpt en present till mig så jag hoppas han inte skämtar för jag älskar verkligen presenter! aja de får vi se imorn kanske lägger ut de på bloggen på torsdag!

just nu sitter jag och halv glor på Dr House och sen blir de väl att man somnar i sängen? eller vad sägs? man ska ju upp lika tidigt imorn igen. haha hoppas ni har haft en bra och rolig dag! ialla fall roligare än vad jag har haft på mina lektioner!

hare gött!

många kramar

er sophie!

Kommentarer
Postat av: andrea

jättefin blogg! :)

2008-11-27 @ 16:46:43
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0