TJA,TJA!!

hej alla läsare! idag har de vart en ganska bra dag, den gick snabbt och så behövde man inte anstränga sig så mycket=P idag på lunch rasten så gick fia och jag till centrum eftersom vi hade så lång rast, fia köpte en dextrosol eller hur de nu stavas =) så sen började spanskan och fia börja käka dextro. så nu sista lektionen så kan hon inte ha vetat vad hon gjorde för hon va så KNÄPP! =P sen hade vi idrott och då gjorde jag prov så de blev inte direkt någon gympa för mig idag=( har faktiskt börja tycka om gympa sen vi fick vår nya vikarie! så jag hoppas på ett MVG i slutet av 9:an.  förresten vi hade ett lopp för ett tag sen och nu har jag fått reda på vilken plats jag kom på och jag kom på 15:de plats av tjejerna i 9 blå. men jag sprang och gick så de tog ju 50 min, men jag är stolt över mig själv! ehm, uja vad händer mer? ikväll ska jag ta en lugnande bad eftersom de har nästan gått halva veckan så man måste ju ladda om "batterierna"! men ikväll klockan 20:00 då blir de S.O.S familj och sedan klockan 21:00 så blir de systrar i jeans, jag har läst dom flesta böckerna och gillar dom så då kanske man ska ta och se filmen också. sen kanske Gmoster och "kusinen" kommer=) ja vad händer mer? jag ska ju även lägga ut vinnaren så de gäller ju att ni röstar för att vi ska få en vinna. dagens outfit hur blir de med den då? joo, den kommer även ut ikväll, hoppas jag! nu ska jag faktiskt ta och gå in på nåra andra bloggar och kolla på vad dom har skrivit! så vi ses ikväll! och glöm inte att kolla vinnaren!!=)

love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0