spanien bilder och morgondagen!


(sofia och jag i spanien sommaren 2008)

hejhej alla jag började med en bild från spanien. jag hade väldigt roligt där eftersom vi träffa alla vänner som jag inte träffat på 8 år. tänk vi hade hus de ungefär till jag va 7 år, liksom 7 år. så vi åkte ner i somras och hälsa på alla vänner som var nära kompisar. en kock gav jag ett foto på när jag va 5 år kasnke eller något sånt och han ställde de på en hylla där han hade sina närmaste vänner och nu när jag kom ner och vi skulle äta där så fråga vi om han hade kvar fotot, han sa till mig att jag skulle följa med in och kolla... när jag kommer in så ser jag fotot stå där kvar på samma plats som för 8 års sedan. längtar efter dom väldigt mycket, jag hoppas vi åker ner igen nästa sommar. så att man håller kontakten med dom.

tyvärr så kommer jag inte gå till skolan imorn eftersom jag låter sämre på rösten och är snuvvig=( så du får vara en dag till utan mig fia i skolan , men jag hoppas att jag är redo för skolan på måndag så jag inte missar så mycket. då blir de mycket att ta igen.jag trodde att jag skulle kunna gå till skolan imorn, men de funkar inte för jag nyser ungefär varje minut och är snuvvig och låten inte bra på rösten så vad säger man de blir skola på måndag i stället. så imorn kommer de att komma inlägg på morgonen.

//sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0