ont i halsen!

min dag började med att jag vakna klockan 07:00 för att jag skulle gå till skolan som va tänkt men de blev inte så eftersom när jag vakna så hade jag jätteont i halsen så jag messade fia och sa att jag hade ont i halsen och att jag inte skulle komma till skolan idag. så idag blir de en hemma dag med plugg och städning. för jag har nämnligen tappat mina hemmanycklar och jag har inte sett dom på länge =(
Nu har jag precis installerat photoshop, hajjar nada. men men man lär sig väl ju mer man trycker. det kanske är någon som kan förklara hur man sätter ihop 2 bilder till 1 bild? till lunch idag blir de soppa antingen gulasch soppa eller kött soppa vet inte vilken som är godast, bägge är lika goooda! MUMS! =P
dagens outfit kasnke kommer senare idag, hade faktiskt tänkt att lägga ut den! Jiiippii!

nu ska jag ialla fall testa på photoshop och se ifall de händer något =P jag är inte så teknisk så vi får väl se hur de här slutar idag, de kommer troligtvis komma ett inlägg senare kanske vid lunch eller vid middagstid.

see you later, blogg!

many kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0