NY DESIGN,TACK!


gud, va kul jag hade med dig igår och de var verkligen länge sen! tack, även för designen!


god morgon god morgon, hur ståre till? bra hoppas jag. idag är de ju stan som gäller eftersom jag ska gå på footloose och de ska verkligen bli kul. igår va jag hos min  barndomsvän och vi hade de jätte kul. vi tog massor med bilder på oss ute i snön, t.ex. den ovanför!? och sen massor  med andra roliga bilder med konstiga miner=P och hon lärde mig hur man fixade headern!=) så de är hon som har gjort designen och ja resten också, jag satt mer och bestämde vad de skulle vara för färger, jag hoppas ni gillar den...
dagens outfit tror jag kommer ut innan jag åker till stan ska faktiskt försöka hänga med de idag plus att jag ska lägga ut mitt inköp och skriva vad jag har köpt allt ifall någon/några är intresserade av att kanske köpa en egen till sig själv? inte vet jag. och vi får väl se ifall de blir nåra nya kläder på dagens outfit? vem vet...

men nu börjar inlägget ta slut och de skulle vara jätte kul ifall ni kommenterade designen så får jag se vad ni tycker?

och mycket tack till EMBLA som tog sig tid med att fixa designen!

ha en kanon dag nu ute i snön!

puss och gkram!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej jätte fina bilder härligt at du är ute i snön kram fina färger med

2008-11-23 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0