långa dagar, korta nätter!

idag har de vart en kort dag, jag gick upp vid 07:00 jag va ganska pigg då eftersom jag brukar ligga i sängen tills de är en halvtimme kvar och sen komma försent. nej, sånt ska man inte göra, så nu har jag tagit nya tag.idag fick jag tillbaka massor med arbeten som jag är ganska nöjd med eftersom jag jobbade ganska hårt med dom. när jag väl kom till skolan tidigt idag så va de bara tre stycken där (10 min innan vi skulle börja) . jag frågade en kompis ifall vi hade börjat ? men de hade vi inte gjort som tur va. nu när jag skulle gå hem , så började såklart REGNA!! =( inte så kul, man blev inte så blöt , men lite! =P JA JUSTE!!=) jag har hittat eller sofia "hittade" dom, vi såg på tv:n att de stog en nyckel hittat till ett lås. fia sa att de kunde vara min , men jag sa att jag har flera nycklar på min , men men är min med sofia och sofia vet vad hon vill så kan hon vara ganska envis, så hon drog upp mig till expiditionen och fråga ifall vi fick se på nyckeln , hon visade inte min nyckel, så när vi vände oss om sa hon vänta jag har fler.. vi vände oss om och så såg jag MINA nycklar!!=) så nu är dom hos rätt ägare! ett STORT TACK till den som hittade nycklarna och gav dom till expiditionen! nu ska jag ialla fall plugga lite så idol vinnaren kommer senare under dagen.

puss!


Kommentarer
Postat av: fia

du är så jävla snäll och trevlig ! :) puss

2008-11-13 @ 18:56:54
URL: http://fiasandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0