gymnasiemässan, gud va kul!

gymnasiemässan va grymt kul, sofia och jag blev fotograferade på tumba gymnasiums plats=) den bilden sitter just nu uppe på bilden. de blir tumba som jag nog kommer börja på. ehm.. känner mig mest hemma där. det har ialla fall gett mig mycket idéer om vad de finns för gymnasium. just nu sitter jag och kollar på idol och de ska nu sjunga duetter, ja juste nu när vi även snackar musik så fick jag min ABBA singstar skiva=) så den har jag börjat sjunga på=P
imorn blir de dop med min lilla kusin, jag ska ringa i kyrk klockan , de har jag fått som uppgift! de ska bli kul tar kort på dagens outfit imorn. jag hoppas ni har haft en underbar dag eftersom de är fredag, och ni glöm inte tävlingen som kommer ut tidigt imorn!! vinnaren avgörs på måndag om de inte blir omröstning! så se till så att de inte blir de den här gången ;)  glöm inte även att njuta av helgen!

puss my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0