GOOOD MORNING PEOPLE!

...just nu försöker jag få tag på min mamma via mobilen men hon pratar med någon annan så jag väntar ett tag. just nu har jag fixat mig förutom håret och sminket de tar vi sist. idag börjar jag 09:10 och slutar 14:40. så de är inte så lång dag idag=P som tur är eftersom de är fredag och då är de ganksa skönt med korta dagar. vad tycker ni om bilderna jag la in igår? linssoppa.. jag vet inte ifall man ska kalla de så. för de ser ju inte ut som de=P men jag hoppas de blir godare mat idag eftersom de skulle vara kökets egna val. jag sa till mamsen att soppan smakade lite mjöligt och då sa hon att ifall den smakar mjöl så är inte soppan helt klar =O
jag sa fy, har jag ätit en ofärdig soppa!! men men gjort är gjort. de lär man sig av nästa gång. idag efter skolan så kommer mamsen hem vid 3 och då ska jag och hon åka till stallet och vi kommer väl hem ganska sent. så de blir en sen middag också. jag kom tänka på en sak att jag inte har vart på gården så ofta som jag var förut men de är så mycket just nu i skolan och betyden setts tidigt i år , så de får bli pluggande på dagarna och sen avkopplande på fredag-söndag. snart ska jag ju gå och göra mig i ordning! men jag tänkte på ni kanske vill ge tips till mig för att säga vad jag kan göra för att bloggen kan bli bättre. klockan 09:10 börjar jag med no =( boooring , så tråkigt de är för vi jobbar just nu med organisk kemi! va är de för något?! hajjar nada , men jag har prov v. 49 så de blir väl plugg, som vanligt.

OBS!

jag ville bara säga att omröstningen avslutas ikväll och samtidigt som idol går på tv ikväll lägger jag in den nya tävlingen så kan ni rösta redan efter idol, för jag kommer ju inte vara hemma imorn på dagen , kanske inte på kvällen heller eftersom jag kasnke ska åka och fira min barndomsväns pappa?! vem vet , men glöm inte de. och sen även imorn då kasnke de inte kommer vara så mycket bloggande men jag lägger in ett inlägg på morgonen!

puss!

nu ska jag halka vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0