good morning!

god morgon god morgon, jag vakna ungefär för en halvtimme sen de va ganska skönt att få sova lite extra när men ändå inte ska till skolan. jag ska ju åka räkbåt idag, så jag kommer skicka ut dagens oufit =) ni såg kasnke vad jag gav mammas goda lergryta som de kommer bli till lunch idag, så idah ska jag lägga ut en bild på den för de gick inte igår så då får man testa en till gång dagen efter. ehm..ja nu sa mamsen att hon skulle köpa donken hem till mig=) så då blir de ingen lergryta , jag kommer ta kort på lunchen så får ni se vad jag äter. jag vet även inte när jag kommer börja med live uppdateringar. sen fick jag reda på att vi skulle åka till stan tidigare för att ta en drink med våra kompisar som ska med på räkbåten, så vi ska in på gina (ginatricot) och shoppa lite=P ja så då kanske jag lägga in mitt första inlägg på ninköp=) eftersom jag inte har vart och shoppat på länge, jag skulle ha gjort de med fia på höstlovet men de blev inte så eftersom jag hade ett väldigt upptaget höstlov.

nu ska jag kolla på tv och slappa lite och glöm inte att rösta imorn på idolernas låter som jag kommer lägga ut imorn, så kommer de vara en vinnare på måndag!

puss och gull!


en liten bild från thailand, snart där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0