GODMORGON, GODMORGON!


hejhej allihopa , sovit gott? jag hoppas det för det har jag gjort. idag får jag stanna hemma eftersom jag blev snuvvig igår så då blev de en till hemma dag! idag kommer de nog inte hända så mycket eftersom jag kommer vara ensam hemma , men man kanske ska plugga lite eller va säger ni? nja kanske inte. men idag ska jag ialla fall prata med mormor ifall hon ska ha en till ljuskartong till en granne ? hoppas de för då har jag bara 3 kvar!! Yeeeess!
så man slipper gå ut i det kalla vintervädret och sälja till persionärer. idag ska jag lägga ut dagens outfit och den kommer vara likadan som igår så ni vet. de kanske kommer ut lite tips och så under dagen, kasnke ett gäng bilder också from MANY years ago? men men jag hoppas vi ses då eftersom jag ska nu gå och glo på min tv =) de är nog inte så roliga program så här tidigt på morgonen ? kanske kanske inte? men jag hoppas ni läser och att bloggen är bra. visst är vinter bilden fin nu när de börjar bli vinter? skriv jättegärna kommentarer!

puss o gull!!♥

Kommentarer
Postat av: flux1

Brrr kallt med snö ju

2008-11-05 @ 11:35:45
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0