gäster!

god morgon! sovit gött? hoppas de. idag sov jag kasnke till 10:45. ganska skönt faktiskt. igår va de en rolig kväll med goda räkor ..(jag skulle egentligen ätit tacos men den va för stark). ja så de blev räkor för mig. när vi väl sitter och äter vår mat så ser jag något som såg ut som ett jättestort hus, men när jag väl kolla vad de var de var de en finlands färja, ni vet silja line en sån va de jag kände mig ganska lite i vår båt jämfört med en båten=P så de blev en sen men en kul kväll!

idag ska vi ha gäster nåra som jag inte har träffat sen i vintras, de är grymt länge sen... de ska verkligen bli kul att träffa dom igen. vi ska äta fläskfile och klyftpotatis med någon sås,de ska bli gott! ni kasnke få se bilder på bloggen imorn.

idag mår jag faktiskt bättre så de blir tyvärr skolan på måndag=( de har vart ändå ganska skönt att vara hemma nåra dagar och vila ut sig.

juste idag kommer alla bidrag ut från idol igår så ni får rösta vem som kommer bli måndagens vinnare? och ifall ni inte röstar så kasnke inte er faavoriit vinner!? de kommer kanske komma ut om ett tag . när jag har fixat mig för gästerna ! så håll ut!!

puus oo kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0