fredag,gymnasiemässan och stallet!

ja som ni ser blir de en välfigt upptagen dag. snart ska jag gå och sminka mig och fixa håret! för snart är de dags för den första lektionen på fredagen och de är no, sen har vi no igen och sen har vi lunch och sen 12:12 blir de av till gymnasiemässan på stockholmsmässa/älvsjö mässan! =) jag kommer skriva när jag kommer hem sen ikväll. jag hoppas ni får en trevlig dag och att ha en så rolig helg, men glöm inte bara att kika in här ibland för de händer saker nu i helgen!

JUSTE !! glöm inte att dra ut era mobil laddare när ni tar mobilen för de är jättemånga laddare som har börja brinna!!


puss!


Kommentarer
Postat av: Flux

har min laddare i varje dag =)

Ännu brinner det inte..

2008-11-14 @ 13:46:19
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0