FOOTLOOSE OCH SHOPPING!=)

just nu sitter jag och försöker tina upp mina fötter! de va skit kallt eftersom efter footloose så stog vi vid bakvägen och skulle ta autografer, men typ när jag har fått autografer av 5 st så kommer en man ut med en hund och han säger ifall ni lägger ert program som ni har köpt i brev inkastet så kan jag fixa autografer till er av alla nästa helg, snacka om en shysst person=) grymt snällt  och efter musikalen så kör dom igenom alla låtar IGEN! de var grymt kul att gå, jag kan verkligen tipsa er om att gå och kolla...
det blev ju som sagt shopping idag med och då blev de pumps och ytterligare lite kläder=) just nu ska jag kolla på Wallander luftslottet som går på 4:an!

puss och kram i snöstormen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0