ANNA ÅKTE UT! NEJNEJ!!

kollade just på www.tv4.se/idol och såg att anna åkte ut ur idol , jag tycker faktiskt att johan skulle åka ut idag, för han har äntligen nu fått en riktigt bra röst... och de tog honom en tid att förstå att han inte behöver skrika i micken. så jag tycker de va dåligt att anna åkte ut eftersom hon hade en väldigt annorlunda fin röst. vem ville ni skulle åka ut? aja , snart ska jag väl gå och slagga... ska upp tidigt imorn eftersom jag ska shoppa med mamsen och sen på kvällen blir de att jag åker till barndomsvännen. idag hade vi elevens val i skolan och jag har ju musik men kan inte vara med eftersom jag ska på semester i thailand en väldigt lång tid så då kan inte jag vara med på valentine rocken...och idag så sjöng typ alla sin låt och de va då jag märkte hur kul jag hade de på scen när jag sjöng disturbia av rihanna med sofia. de va verkligen kul, men men jag får väl sjunga på skolavslutningen=P juste på söndag kan jag ju lägga in mina inköp som jag har shoppat på stan imorn. de blir väl mina affärer och jag ska köpa en ny stickad kofta ifall jag hittar en likadan, för den va verkligen min favvo. nu ska jag sova , puss!



tyvärr får vi inte se anna i idol nästa fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0