Vem vinner och vem försvinner!?

god morgon god  morgon!
Robin åkte ut i idol igår, han är ialla fall topp  3. det är jätte bra egentligen men de flesta tänker bara inte på det. sen kommer han få skivkontrakt tror jag.  vilka trodde  ni skulle gå  till final? idag ska jag in med  papsen  till stan och  boka  bord på  en restaurang som vi ska äta på ikväll och sedan ska  vi bara shoppa  och vid klockan 17:00 så ska vi möta mamsen vid åhlens. sedan kommer väl alla mina inköp in  på bloggen, det kan bli  mycket  men ändå litet. nej, nu måste jag sticka  och fixa mig så  man kommer in till stan.

vem tycker ni  borde ha gått till final och vem vinner?

 
ROBIN                               ALICE
                      
                      KEVIN

many  kisses  and hugs from your sophie <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0