valkommen till thailand, sophie!

jooo nu ar jag i thailand, koh samui och ska snart ga och sova eftersom klockan ar valdigt sent pa kvallen. det blir ett snabbt inlagg eftersom det ar sent och jag ar jatte trott. men imorn ar det julafton och da ska man ha kul och vara snalla!! min julafton borjar val med att ta ett dopp i poolen och sedan ata lunch med kompisar och sedan oppna julklappar, och sen pa kvallen blir det val FEST!! Jiiiippiiii!!! ha en trevlig jul och hoppas ni har vart snalla sa ni far julklappar!!

manga kramar

barasoffans
              .blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart på koh samui är du `?

har också vart där förut .., det är superfint !

2008-12-23 @ 18:09:23
Postat av: G mostrer

Hejsan

hoppas ni har det bra där..

Vi har det mysigt här

det kom snö lit idag kl 15 när kalle börja

kram gammel moster

2008-12-24 @ 19:27:47
Postat av: KusinSandra!!

Hej Soffan!!



Hoppas ni har haft en underbar jul i solen!! Jag har vart hos farmor på förmiddagen och nu är jag hos mamma, öppnar paket och ätit gott!! Ta hand om e kära familj oh längtar tills ni är hemma igen!

massa kramar!

2008-12-24 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0