TISDAGEN DEN 9 DECEMBER!

hej alla mina vänner!

dagen började med att jag inte vakna för än pappa kom inrusande i mitt rum och fråga när jag skulle till skolan, ni kan gissa vad jag var...försenad.. JAPP! men jag hann ändå till skolan. sedan hade jag eget arbete med linda, det gick ganska bra med so:n men inte som jag ville. jag kom en bit ialla fall och de är bättre än  ingenting. sedan blev det en matte lektion som kändes som flera år , men så är det när man inte tycker matte är roligt. när man väl hade suttit i ett klassrum i cirka en timme så var man ganska hungrig, men de blev koldolmar ochdet gillar jag inte , men men så nu har jag ätit. espanol , blev de sedan där de inte blev någon direkt lektion. så vni hade lite kul istället som att sjunga t.ex. efter det blev de dans på gympalektionen, det var faktiskt kul men jag saknade min tid då jag gick på dans, men man kan inte få allt här i livet =)

imorn ska jag ha möte med en av mina lärare för att hämta läxor tills thailand och sen ska jag på middag hos mina kusiner, Jenz och jennifer =)

from

barasoffans
              .blogg.se

Kommentarer
Postat av: flux1

Hälsa Jenza och Jempa från mig=)

2008-12-09 @ 20:52:09
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0