thailand, koh samui dag 2

hej alla bloggare!!
jag fick en fraga vart jag var pa koh samui, jag är på bophut beach!! kanon fint hotell faktiskt, det ar ett tips att välja ifall du ska resa hit någon gång. juste god jul på er allesammans! igår var det julafton och det hände faktiskt lite saker, jag vann en tävling då en av föräldrarna skulle hålla i ett metspö och så skulle jag käka äpplet utan att använda händerna och sedan när man käkat upp det så skulle ena föräldern också käka ett äpple. och nu när jag satt och skrev datan så tryckte jag på en knapp så det blev åäö på tangentbordet. men men och såklart att sverige vann äplle tävlingen. och sedan är det även en kille som spanar in mig, han är faktiskt ganska snygg =) och sen igår hände det en olycka utanför vårt hotell, det var en moppe som blev påkörd. fast han klarade sig och sen ska även våra kompisar flytta till vårt hotell dagen innan nyårsafton!! jiiippiii!!=)
 men nu ska jag gå ner och umgås med kompisar!!

bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0