SPANSKA 08:30

hade jag idag som min första lektion, vi skulle berätta munligt för en kompis och en lärare om vad vi har gjort och ska göra. det jag väldigt bra faktiskt, hoppas jag fick bra betyg ialla fall. sedan blev det engelska där vi fick bedöma andras nationella prov uppsatser på engelska , det va lite annorlunda att bedömma någon annans uppsats. men interssant var de ialla fall och kul hade vi. sedan var de lunch och de var risgrynsgröt men jag åt 2 st mackor så höll man magen mätt hela dagen. efter lunchen kom den nervöstaste delen av hela dagen. MUSIK , där vi skulle sjunga! i början när man gick in var man inte nervös men när han sa att man fick börja när man ville så blev rösten darrig, röd i ansiktet och...aa man blev som bambi på hal is. man ville bara springa där ifrån, men självklart klarade man det. där blev jag ganska nöjd med mitt betyg så vi får se vad de blir i slutet. sedan svenska där vi inte gjorde så mycket, men sedan no där vi kolla på en film och pontus somna...hahaha! sedan fick vi tillbaka arbeten och jag kunde ha fått VG på ett no arbete ifall jag hade utvecklat lite mera =) aja, det finns fler chanser. så har min dag varit. juste igår bloggade jag inget men de blev så mycket och jag hade inte till gång till datan, sorry friends! igår var vi även och kollade på abonnemang som vi ska binda oss i och de blev 3. så jag kommer få en ny mobil, men ha samma nummer! så ni behöver inget nytt! men mobilen kommer inte för än efter jag har varit i Thailand, saknar den sååå!!

ikväll händer det inte så mycket utan vi ska käka middag på pizzan och sedan blir det glögg kväll i skolan, JIPPII! imorn kommer jag börja halv 11 i skolan så jag hade tänkt att slänga in ett inlägg innan jag går. imorn är det dessa lektioner i skolan, lussefika,luciatåg och elevens val och sedan slut. och sedan imorn kväll ska jag hjälpa en kompis med designen på hennes blogg, och nästa torsdag slutar man helt fantastiskt!

jag hoppas ni har haft en trevlig dag för det har jag haft!

många julkramar från

barasoffans
               .blogg.se


   

Kommentarer
Postat av: andrea

svar:

our last summer och lay all your love on me är bäst. SOS är väl bra men inte när pierce brosnan sjunger den... :P fast han e snygg (a)

2008-12-11 @ 16:16:22
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0