sista dagen i skolan!

hej bloggen ! 

idag  var det  den sista dagen  i skolan så imorn gäller det  betygen. dagen började  med  att vi  skulle samlas i aulan. sedan  när  alla har lugnat  ner sig börjar lärarna sjunga!!  jag skämtar inte....
såklart  vad  tror  ni  de ville  att vi skulle  göra?  SJUNGA! så  vi  skapade  vår  eget körslaget program, man delades in i  grupper  och  skulle sjunga en jul låt, white chrismas  blev det för  vår  grupp.  tyvärr vann inte men det gör inget.  efter  vi hade gjort  det så  fick  vi städa  sal 13,  jag  fick  sudda allt klotter. typ ett  halvt sudd  gick  åt!  :O 
snacka om stökig  klass.  efter vi hade städat så  blev det  lunch, inte  den godaste direkt! men det var sista  lunchen.  efter  den "goda" lunchen fick  vi vårt schema  för  nästa termin, vissa  dagar var bra  men inga sov morgonar! vi  börjar  typ  08:20 typ varje dag  eller något i närheten. men efter det kom den sista studio lektionen i matte, linda och jag satt och spelade cheffrens  pyramid  =) jag  vet lite töntigt och enkelt ,  men väldigt kul. och sedan var den sista dagen slut. tänk, imorn börjar   vi klockan 09:00 får  betygen och sen ser  inte jag mina klasskompisar förr  än typ andra feburari  =(  kommer   saknar  er!!  just nu kom jag tänka på våra kompisar som åkte till thailand igår  och  är  där  nu. saknar  de jätte  mycket! sen  saknar  jag mina  thai vänner också,  kessara, deam, kew  och alla andra!  nu ska jag nog  sätta  mig  och koppla  av, sov  typ  inget inatt..  men inatt  blir det total sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0