SAVADIKAA!

hej bloggen!  idag vakna jag klockan  10:05 och  sedan hoppade jag in i ett varmt sköönt bad och bara  kopplade  av.  sedan var det  dags att börja packa,  det  blev  ganska lite  kläder jag skulle  ha med  mig  såklart  eftersom jag handlar där nere och även för att få  mer plats  till annat som man köper där nere.  och sedan kom jag på  att jag var tvungen att ringa sofia för  att träffas och säga hej då  och  sedan få hennes lista med  massa "små"  saker... kanske  det inte  är smså saker man kan aldrig  lita på sofia när  det gäller listor. haha!!=)
så nu väntar jag på henne  via telefon för hon ska säga när  bussarna går så   kanske  jag kan möta henne, vem vet?
och sedan ska  vi vara hemma hos  mig det kasnke  blir en stund eller en lång stund. jaa, så imorn  åker  jag och jag hoppas att ni  kommer sakna mig och Ha det bra här i sverige!!

många kramar  er

barasoffans
              .blogg.se


Kommentarer
Postat av: G mostrer

ha nu en underbar resa Tänk lite på mig

hoppas du tar hand om din mamma oedentligt

kram kram

2008-12-21 @ 17:44:59
Postat av: fREDDE

TREVLIG RESA ÖNSKAR KUSINERNA

2008-12-22 @ 06:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0