NYA DESIGNEN PÅVÄG!

juste, jag håller på att skapa en ny design till julen. jag hoppas den blir klar snart eftersom det börjar närma sig. idag gick jag upp vid 07:00 och så började jag klä på mig och sminka mig och massor med annat, det kunde ha blivit ett morgon inlägg idag ifall inte pappas data hackade. men men så blir de ibland. sen fick jag shuss upp till skolan eftersom de ösregnade när jag skulle gå, jag va vid skolan kl. 08:00 fast jag börja 08:30, men sedan kom linda C och då blev de roligare. sedan hade jag eget arbete med 4 andra personer, de är ganska skööönt så där på morgonkvisten! sen hade vi såklart matte och vi fick tillbaka våra prov jag blev ganska nöjd. och sedan skolans lunch men där blev de lite från sofias hemkunskap som man fick smaka eftersom de var FISKBULLAR idag! I don´t like it!
sedan blev de spanska med sara eftersom kerstin inte var där. ja de va inte min roligaste lektion men i slutet blev de riktigt humoristiskt!=) sedan idrott då läraren va sjuk, men de blev gympa ialla fall med badminton, ganska kul!
ja och sedan de kanske inte de roligaste ämnet , men de blev no! om organisk kemi =( bläää, de är verkligen inte roligt och sitta 40 min med no sista timmen..okejj vi fick gå 10 min tidigare men ändå!
haha.just nu sitter jag och messar med louise de var verkligen länge sen vi sågs , jag hoppas vi kan ses innan jag åker bort ! saknar verkligen dig!
 den här veckan vill jag bara nu ska vara över eftersom det är så himla mycket i skolan eftersom alla vill ha in arbeten!!

puss och kram

Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0