koh samui bruden skriver...

hej alla bloggare!!

idag blev det en annorlunda rubrik. just nu chattar jag med jennifer (monicas dotter) aven fast begge ar i thailand typ 1 mil ifran varandra men men lite kul kan man fa ha, och att killen som spanar in mig ar i receptionen dar jag sitter. men kom ni ihag nar jag skrev igar att jag kanske traffar honom pavagen till bungalowen? JAG MOTTE HONOM, HAN STOG UTANFOR MIN BUNGALOW!! hahah snacka om att typ spana in!!
och vet ni vad jag gjorde imorse (lordag) jag gick upp klockan 07:00 och va ute och gick med nara av mina foraldrars kompisar. haha typ 50 min i sporegn!!jag vet jag ar tokig men men , nu kom en hund in dar jag sitter, haha bai heter han sedan har vi en hund som heter foxy. jag matar de med typ 1 kilo bacon varje morgon , dom gar upp i vikt nar jag ar har men sen nar jag aker hem sa gar det ner ganska mycket. vad gor ni dar hemma da? slappar? skriv garna en kommentar om vad du gor pa jullovet . kanske jag kan lagga ut det som ett tips om vad man kan gora for roligt pa sitt jullov... eftersom det kasnke ar manga som inte gor nagot och bara ligger i soffan hela dagarna? vem vet...
idag har jag inte badat nagot , men det har regnat har och det ar inte sa skont att bada nar det regnar sa jag hoppar poolen idag. men jag hoppas verkligen att det blir fint vader imorn sa jag kan pressa med coccos olja... haha! sa man slar sofia i brunhet nar man kommer hem eftersom hon har kopt brun utan sol. och sen nu pa eftermiddagen sa ska jag plugga engelska och matte, man maste ju plugga lite nar man ar borta sa har man allt klart typ nar det ar halva semestern kvar. men nu ska jag ivag och plugga hoppas ni har det bra dar hemma i sverige och halsa raketerna fran mig!

khup khun kaa!! tack  sa mycket pa thailandska!! haha!


Kommentarer
Postat av: G MOSTER

mormor hälsa jag har varit istan med Lena (din mammas moster)..kram ha det gott kerstin

2008-12-27 @ 17:02:12
Postat av: liindgreen

hej din lilla bajsunge =P hälsa thailändaren från mej :P vi måste se till å va inloggade sammtidigt nån dag!!! =D 擁抱你, betyder kram på dej på kinesiska XD hehe pussar

2008-12-27 @ 21:28:07
URL: http://liindgreen.blogg.se/
Postat av: embla

Hoppas du har dte super gumman, vad heter din kompis som har blogg som vi brukar kolla. alltså vad ehetr adressen ? kram

2008-12-27 @ 22:10:59
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: G MOSTER

ha hoppas haär snäll kille då..vart kommer han ifrån?har ni träffat många svenskar?

kompisar till mig är där Anders och Anna

hoppas nu har det bra glöm ej min tur Budda kram kerstin erik fredrik hälsar

2008-12-27 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0