helgen lider mot sitt slut..

och jag sitter hos farmor och chattar med sofia och linda. snart ska vi åka hem och då ska jag sätta mig och kolla på wallander. igår såg jag på beck: annonsmannen och idag blir de wallander. vad har jag gjort idag då? joo, sen när jag hade lagt in inlägget så hoppade jag in i duschen och sedan satte mig och kolla på idol i repris, kevin är underbar. han har även fått en egen sida ni som inte visste det, www.kevinborg.se
och sedan blev det lunch på stuvsta grillen (loffes grill) och sen bar vi åt till stan. när vi kom till farmor hade hon inte så mcyket chips så vi gick och handla en påse till och hon presenterade mig för hela Willy´s, alla kollade!! pinsamt, men ändå kul. sedan gick vi upp och väntade på mamma som skulle komma vid halv 4. middagen blev vid 5 och de blev självklart rullader!mums , det var jätte gott!! och nu sitter man vid datan och mamma,pappa och farmor håller på och fixar DVD:n som krånglar. hon fick en sån av oss idag som en julklapp eftersom det är sista gången jag träffar henne innan thailand. just nu sitter jag och räknar timmarna tills jag sitter i buissnes class och ska upp i luften. bara komma bort från allt skolan, lärare och sverige. men självklart kommer jag ju sakna kompisar, men jag kommer ha kontakt med de via datan och vykort! men jag har mina kompisar där också så det kommer inte bli så mycket hemlängtan.

jag hoppas ni kollar min blogg då och kommenterar mycket!!

många kramar er sophie

Kommentarer
Postat av: flux1

Så du kommer inte sakna mej? fyyyfarao nu kommer inte tomten att komma till tullinge;)

2008-12-15 @ 22:47:34
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: G MOSTER

hej snygging hur står det till??>Jag har skrivit lite imin blogg kram ses på fredag väklomen på citron muffins...ler

puss

2008-12-16 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0