goood morning my friends!

hej mina vänner, hur mår ni?

snart ska jag fixa mig och så, innan jag åker in till stan med  pappa . I stan ska vi äta middag med farmor eftersom det är sista gången vi ses innan vi åker till thailand. snart ska också mormor och morfar åka hem, han kom just för att hämta mormor. igår var jag i stan igen , lite julhandling=)
det blev ganska mycket till mig själv tänkte faktiskt ha något på mig från det nya, kan ta kort och lägga ut som dagens outfit, eftersom jag kommer ha med datan till farmor , men nu ska jag umgås och säga hej då ! måste fixa mig innan också, ja som sagt mycket att göra på en söndag, imorn blir det stan igen fast med klassen utan shopping!!

många kramar

barasoffans
              .blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0