GO KVÄLL!

tjenare i stugan, just nu har jag pluggat färdigt så jag hoppas att jag klarar provet imorn. idag blev de lax till middag, är det någon annan som gillar det också? visst är de otroligt gott. resten av dagen har jag inte gjort så mycket, jag har fixat min  design, pluggat,kollat på filmen You Drive Me Crazy, pratade med madde nyss..ska köpa en sak till henne när jag är i thailand, sen har jag pratat med louise. och nu kollar jag på filmen footloose! det kommer bli en riktigt filmkväll eftersom Wallander - Joker går på tv och sedan ska jag väl sova så man orkar den sista HELA veckan i plugget, nu får gärna kommentera om min design och det är min första som jag har gjort själv, så den kanske inte blev den bästa. jag hoppas ni får en underbar andra advent och även en underbar sista hel vecka i skolan!

Many kisses from

barasoffans
              .blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0