FREDAG;LUCIA,STALLET OCH MORMOR!

tjenar bloggen läget? jag hoppas allt är bra för jag är på topp humör  idag. idag börjar  jag som sagt halv 11 och sedan ska vi käka pepparkakor och lussebullar i skolan och sedan kolla på där sofia  och linda  H är med. efter det blir det bara elevens  val och sedan slutar jag. mormor kommer ju hit idag också så hon ska  få följa med till stallet.=)
efter stallet ska  vi nog bara slappa och ta detr lugnt och  jag ska fixa  en design på en kompis blogg. hoppas hon blir nöjd efter.  det här  är bara en kort version av dagen  bara för att jag ska  sminka  mig nu , och sedan får jag shuss av pappa upp till skolan,  på måndag är det 1 vecka  kvar till thailand. men glöm inte att jag bloggar ialla fall kanske inte  alla  dagar men så fort jag får  tillgång till datan =)'

looove you  my friends!<3

// barasoffans
                  .blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0