FREDAG;FREDAG

hej alla bloggläsare! just nu sitter jag och håller mamma sällskap medan hon lagar mat. har precis kommit hem från stallet där vi hade teori inte  så roliiigt kan man säga. ikväll blir de ingen gården utan de blir mys med mamsen och kolla på idol, vem tror  ni åker  ut? jag vet faktiskt inte kevin kommer ju såklart gå vidare =P
idag har jag inte gjort så mycket, jag hade no första lektionen där jag fick veta  att jag skulle  göra kompletering på ett prov och då fick jag bara  en timma på mig, men jag grejjade det gallant! sedan hade vi  so om mindre religiösa  rörelser , aa jag svarade på nåra frågor.  ehm, sedan blev de lunch på pizzan eftersom det  blev kanel doftande   lamgryta i skolan så jag hoppade över det. efter det hade vi elevens  val (musik) där  jag hjälpte sofia lite med sången. det av kul faktiskt. aa  de är  väl de  jag har gjort idag, de kommer bli lite pluggning i helgen faktiskt. imorn ska jag ge mig in till stan med  papsen och sedan möter vi mamsen när hon  jobbat  klart!

aa, vi  får se  vem som åker ut ikväll!

PUSS!!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: G MOSTER

Hej

Jag tycker Himlen runt hörnet

Puss kram trevlig helg sedan hoppas jag att Alice åker ut puss hälsa min bästa syster dotter

2008-12-05 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0