ETT GOD MORGON INLÄGG!

idag blev det äntligen ett inlägg på morgonen, jag kasnke ska börja med det? jag vet att jag har tappat på bloggen lite och inte lagt ut dagens  outfit och så, men nu har jag bestämt mig mer för att lägga ut saker och ja lägga ut lite mer inlägg kanske. men just nu dessa dagar som har  vart har det varit hemskt i skolan, alla ämnen avslutas samtidigt och d e är prov inlämningar , aa massor jag fattar inte, tror de att vi är värsta pluggisarna? Aja, snart ska jag väcka mamma och sedan ska jajg sminka mig och bege mig av till skolan och plugga spanska ifall det är någon idag(Osäker)
sedan när jag kommer hem och så ska jag väl faktiskt inte plugga till något alls tror jag ifall inte lärarna ger en läxor över helgen. juste jag fick ett arbete som klassen ska jobba med utomlands, det var  inte så  mycket och göra kan man säga 14  frågor och sen prov när man kommer hem, haha de  klarar jag, hoppas jag =p
även när jag är i thailand tänkte jag  skriva mina blogginlägg på engelska under den tiden , eftersom både jag  själv behöver öva och det kanske  blir roligare  att skriva på ett annat språk?
nu ska  jag gå och sminka mig puss<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: mamma

hej hej snart ses vi kram kerstin

2008-12-04 @ 07:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0