dag 3 koh samui

hej mina blogglasare! jag ar ledsen att det inte blir svenska stavningar idag men men , det var bara tydligen ett svenskt tangentbord med thaiknappar. idag har svullnaden gatt ner i mitt oga och det syns typ ingenting langre , det ar ganska skont eftersom vi var inne i stan igar sa glodde alla pa mig. haha!! skramde sakert de!! men igar nar vi kom hem sa vred vi av nyckeln nar vi skulle lasa upp som vi kom inte in i bungalowen sa vi fick sova i en annan annu storre, men problemet var att det var den tredje vi bodde i eftersom var forsta fick oversvammning av avloppsvatten!! uuuussh!! men men sa idag har jag bara kopplat av och vi har fatt en kopia av nyckeln sa vi kan komma in i var bungalow nr. 2 men sen den 6 jan sa ska vi byta till den vi bodde i inatt for da blir var andra bungalow upptagen och da far vi ta den tredje bungalowen. men vi vill inte flytta till var forsta for det har typ drankt ackel doften med parfym sa det stinker dar inne! ikvall ska vi ata pa en resturang som heter kingfisher och har underbar mat och ligger mitt over gatan typ. vi ska ga dit med nara kompisar, inte monica och hennes familj utan ett annat par. men det ska bli kul. idag nar jag solade anvande jag faktiskt coccos olja pa mina ben sa det blev lite bruna. men men jag kommer vara brun som en pepparkaka nar jag kommer hem. men nu ska jag ga till bungalowen man kasnske traffar han som kollar pa mig hela tiden!! haha! forlat for att jag inte kan lagga in bilder som jag tar sjalv men jag kommer nog ta en bild fran google imorn kanske. ses !!

ha ett trevligt looov!!

Kommentarer
Postat av: G MOSTER

hej

här är det inte snö som faller...

jag har det tungt idag undrar varför osv..

saknar er så klart kram hälsa alla svenskar

hörde att mina kompisar är där Leckan och Anna mfl...kerstin

2008-12-26 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0