är på festen nu!

tjenare bloggen!
just nu är jag hos min kusin som ska ta med mig på gröna jägarn när jag fyller 18 år. idag har jag gjort mycket t.ex. först var jag i skärholmen och kollade på min nya mobil som jag kommer få när jag kommer hem och sedan blev det ett besök hos doktorn för att ta en spruta och sedan shussade pappa hem mig och när han väl kom hem så skulle vi åka till stallet. på ridningen körde vi kull, haha jag vann för jag blev aldrig kullad och jag blev typ jagad av 5 stycken. haha!!=)
och sedan blev det såklart fest hos min kära kusin. när jag väl kom hit så sa min andra kusin "sophie kan inte vi spela kitty spel på datan?" jag sa ok så vi spela ganska länge och sedan blev det tacos till middag. allesammans inne i köket i det trånga...
ja det är vad som har hänt idag , första dagen på jullovet ! men jag har jullov ganska länge så det kommer nog hända mer saker. jag hoppas verkligen att ni kollar min blogg när jag är i thailand, men där finns det inga å, ä och ö. så det kommer nog vara svårt, men jag ahde tänkt att skriva på engelska? jag vet inte vi får se =) det är ju inte så lång tid kvar tills jag åker, men gud va sköönt det kommer vara att komma till ett varmt ställe istället för sverige där det är kallt och mycket snö medan man kan sola och bada på julafton=) haha! en klass kompis kom hem typ igår från thailand och han var ganska brun men jag kommer att vara brunare det kommer jag se till !!
juste, jag kom på att jag är tvungen att träffa sofia någon dag i helgen och få hennes köplista som jag ska ha med mig till thailand, ja så vi får väl se när vi kommer träffas. jag funderar även på att åka skridskor i helgen, men jag vet inte vilken dag men det kommer väl när de kommer , men mamsen och papsen har lovat mig att åka skridskor innan vi åker. men jag pallar inte åka in till stan men man kasnke kan kolla med ishallen.. aja nu ska jag nog ta att umgås med min kära släkt eftersom det är sista gången vi träffas innan jag åker, så man ska väl umgås och säga hej då, sorgligt nog. nej jag skojja men det ska ialla fall bli lite tråkigt att inte träffa de på så länge. men men jag skriver imorn när jag vaknar så får vi se vad som händer imorn, puss och gull!!

Kommentarer
Postat av: Kusin yeah

Tack för paketet =)

Hehe jägarn ja fifan de är inte många år kvar nu men vi kan ju hoppas dem fräshat upp det lite där och kanske burit ut vraken..



Om vi skriver Åå Ää Öö så har du dem bokstäverna så är det bara att kopiera in dem i texten sen i Thailand`=)



Och glöm inte bort att skicka ett kort med mitt namn på ett specifikt till mig men be din far välja ett;)



Ta gärna hem lite värme till oss sen när ni kommer hem;)

Lova oss läsare att dus kriver minst varannan dag när du är i thailand MINST... tack för mej..

2008-12-21 @ 01:13:46
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0